środa, 13 sierpnia 2014

Początki :D

Cześć!

Nazywam się Ania i utworzyłam tego bloga, ponieważ moją pasją jest zbieranie autografów. Moim ulubionym skoczkiem jest Bartek Kłusek, ale bardzo lubię też Andreasa Wellingera. Będę tu umieszczać zdjęcia moich autografów i  porady, np.jak napisać list do skoczka itp. Będę również umieszczać na tym blogu znaczenia co to jest koperta zwrotna, kupon IRC i tak dalej. Mam nadzieję, że ten blog ułatwi Wam stworzyć swoją kolekcję bądź poszerzenie jej :) Zapraszam do czytania i komentowania.

Ps: Możecie zadawać mi jakieś pytania w komentarzu, jeśli chcecie się coś o mnie dowiedzieć :D


2 komentarze:

  1. Dziękuję za miły komentarz i powodzenia w prowadzeniu tego bloga :-)
    Dodaję do polecanych

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia i zapraszam do siebie! :) Na dobry początek dodaję do ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń